saya sayang semua kawan saya .. tapi nak buat macam mane kan , semua ade cite-cite yang tinggi .. walaupun kawan itu penting .. sedih gile lah ,, kan best bole patah balik .. sekarang dekat petra tinggal sikit jew member-2 aku , harap dorang semua yang stay , jangan lah pergi , nanti aku keseorangan :(

bak kata DALILAH biar lah dorang pergi , kite kena kuat menghadapi semua nie .. tapi aku rase tak boleh semua uh ,, sebab aku dah biase dengan semua orang , aku tak bole seseorang , sanggop aku masuk petra balik , sebab aku rindu dekat semua mmbr-2 aku.. sebab uh aku masuk petra balik , sebab aku sayang gile dekat semua sahabat-2 aku .. aku tak nak kehilangan semua kawan-2 aku


LAGU UNTUK SEMUA KAWAN-2 AKU :

Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
Kerana takdir Yang Maha Esa telah menetapkan
Sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
Kau sahabatku kau teman sejati

Tulus ikhlasmu luhur budimu
Bagai tiada pengganti
Senyum tawamu juga katamu
Menghiburkan kami
Memori indah kita bersama
Terus bersemadi
Kau sahabatku kau teman sejati

Sudah ditakdirkan kau pergi dulu
Di saat kau masih diperlukan
Tuhan lebih menyayangi dirimu
Ku pasrah di atas kehendak Yang Esa

Ya Allah
Tempatkannya di tempat yang mulia
Tempat yang diKau janjikan nikmat
Untuk hambaMu

Sahabatku
Akan kuteruskan perjuangan ini
Walau kutahu kau tiada di sisi

Perjuangan kita masih jauh beribu batu
Selagi roh masih di jasad hidup diteruskan
Sedih rasa hati ini mengenangkan dikau
Bagai semalam kau bersama kami

Moga amanlah dan bahgia dikau di sana
Setangkai doa juga Fatihah terus kukirimkan
Moga di sana kau bersama para solihin
Kau sahabatku kau teman sejati

Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
Kerana takdir Yang Maha Esa telah menetapkan
Sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
Kau sahabatku kau teman sejati

harap semua yang sudah pergi or belum , jage diri korang baik-2 tau .. aku sayang semua kawan-2 aku baik laki or pompan ,, aku rase petra sanagt best time batch kite , walaupun banyak kali bergado kan .. walaupun dulu banyak sangat kenangan kite an , xdapat aku nak lupe kan .. harap jangan lupe aku tau .. aku nie pun walaupun JAHAT , dalam hati ade taman :) bagi semua member-2 aku yang aku kasihi tak kire bangsa lain , umur kew .. AKU SAYANG KORANG , all the best :)


TULUS IKHLAS DARI <3 <3


NUR SYUHADA BINTI KAMARUDIN :)
Terima Kasih Daun Keladi [: