benci KAU :)




ehemmm .. salamm satu malaysia sini .. ada cter hot lah kan ,

FIRST : aku tahu lah aku tak baik macam kau .. aku tahu aku jahat .. kau jangan nak kepoh sangat lah kan .. perangai aku dah memang cam nie .. kau baik sangat ke , mulut kau uh HEBAT lah kan .. uh susa nak kalah uh ..kau uh hiporkrit .. kau pikir senang jew nak buli aku , berape banyak kawan kau ade ? btw lah skit .. aku nak tahu juga .. smpai bodo lak org kawan n kau uh :)))


SECOND : aku tahu aku tak rapat sangat dengan kau dulu .. aku selalu rapat dengan geng aku dulu .. bile dulu kau uh rapat jew n aku n xde lah sangat nak buli aku .. bile skung .. mulut kau making LANCAP aku tengok kan .. perangai kau pulak haih , kalah setan , tahu tak .. jangan cakap orang seh , perangai kau uh pun same

KETIGA : kau ingat perangai aku at madarasah cam at petra kew .. aku dekat sane diam , kne ikut sunah .. kau jangan lah nak bading kan aku at madrasah dengan at petra lah .. FUCK SIAL orang cakap cam uh ,, manusia bukan boleh berubah dalam sekelip mata .. cube kalau kau .. aku dok sane nak dapat ilmu jew .. aku benci orang cakap pasal MADRASAH ..

KEEMPAT : kau pikir aku hamak sangat nak kawan dengan anjing cam kau .. jangan cakap aku talam dua muke .. aku dah tunjuk an perangai aku at sekolah ,, cam uh lah aku at luar .. kau uh yang TALAM dua muke macam BABI .. HAHA , opss maap ,, aku memang benci manusia cam nie ..memg suke cari pasal ..

KELIMA : aku tak mintak lah duit kau .. kau yang selalu mintx aku ..aku selalu ikhlas belnje owg , pena kew aku mintx ..weyh bile nak bayar , cepat aw byar ..pena aku mintx cm uh .. 20 SEN pun kedekt ..kau tahu tak ape hukum orang kedekut dengan duit nie ..n kali buka hadis uh , BACE SKIT !!

SIX : aku pun tengah tunggu sekolah lah , nak blaa dari situ ..tak tahan dengan perang setan-2 at sane .. jahat-2 aku lah .. aku tak de lah sampai cm uh sekali ..ORANG BAIK , TAK CAKAP DIRINYE BAIK .. n then cermin lah diri uh cam nea kawan, kau nak cakap aku cam-2 .. diri kau uh belum cukup perfect lagi lah ,.. nak nasihat orang uh bole , tapi tengk diri kite cm nea lu key ..

SEVEN : aku tak kesah kau nak kawan dengan aku or tak .. aku tak mengharap pun ..aku sebnarnye bole tyme ape kau cakap uh , tapi aku just bengang je , diri kau uh lagi kotor dari aku .. LUAR NAMPAK BAIK , TAPI DALAM BUSUK CAM BAU BANGKAI :) ahahaah , soorry uh says


N LAST WORDS : aku hope kau bace lah blogger aku nie yew kawan .. kalau terase kan .. entah lah aku nak cakap ape ..biar kau sedar sikit diri kau uh cam nea an korang .. aku dah lame sabo , tnggu mulut aku lepas jew nak btw .. aku memang baran skit kalao orang cam korang nie .. yang budak lain okea jew dengan aku , walaupun mulut aku agak pedas skit ..HAHHA .. adat lah uh akn :)lagi satu dekat dunia nie , tak de seorang pun perfect ,, OKAY

wasalammualaikum , TAMAT SUDA CITER SAYE DISINI .,bye
Terima Kasih Daun Keladi [: