bencikaugilebabi :)

huihui .. menyampah doe dengan perangai kau , uh aku malas couple dengan kau uh .. pakse pkse aku .. kau pikir aku ne apo .. tak tahan dengan kau lagi , bile aku nak clash kau xnk .. aku da malas lah nak couple lagi .. bosan + pening kepale aku pikr pasal kau doe .. rase nak mati jea pkir pasal kau .. tolong jangan pakse aku laku kan sesuatu .. aku nak kuar pergi mane2 aku punye pasal lah .. kau sikit2 fesbukk kua uh .. pasal aku habes nak tulis dalam fesbukk .. kecohh doe .. mnympah .. kau da bnyk kali sakit kan hati aku .. aku xboleh maap kan perangai kau lagi doe . aku tak sayang kau doe .. aku da juju dengan kau kan yg aku xsyg kau lagi ..lepas kan aku .. semakk pale hotak aku da hah .. kau nak berape ribu , aku bagi .. tapi lepas kan aku .. tak snggop hah , tnggung seksa lagi ..walaupun kau da bnyk kali mintx maap dengan aku .. hati aku da tertutup .. first time aku dapat.. balak macam kau , suke kecoh at FB , malu kan awex sendiri .. kau seorang je yang bagus .. kau pikir sume uh aku xsakit aty kew .. gado skit FB kau uh ..sape tak nyirp kan .. kalau orang lain pun macam tuh jugax an .. kau xpikir aw perasaan orang , pkir otak kau jea yang betul..aku nie .. ape weyh .. kau xpkir an perasaan aku .. aku sayang ex aku yang lame walaupun setahun setengah kteowg punye hubungan .. tapi die baik , die xpena buat ape yg kau buat dekat aku .. aku malas couple n budax gengster macam kau lagi .. nie first time .. kalau gaduh jangan babit kan orang lain .. aku paling benci kau babit an adik aku tuh .. die adik aku , bkan kawan2 kau .. adoyaii .. pliss lepas kan aku , aku terseksa dengan kau :P maapkan aku
Terima Kasih Daun Keladi [: