ASSALAMMUALAIKUM --luahan hati :)

 

 Hi assalammualaikum -- lama tak uptade citer blogg nie -- citer pasal HAMIZI AZRAF jum jum :) HI --firstly aku kenal die dekat IKBN CHEMBONG , sebab mak aku ada kafe dekat situ dulu -- time tuh die mintak number aku , aku bagi , sebab alasan die " nanti nak beli rokok senang " .. maklumlah budak asrama kan mane boleh keluar -- aku pun bagi , sebab time tuh aku memang nak usha die , tapi tengok die macam dah ada awex ,tak jadi lah -- rupa rupa takda ..HAHA --tima 3/11/2012 malam uh die mesej aku , ajak keluar 4/11/2012 , aku pun tak tahu nak keluar dengan die ke tak , sebab time uh aku nak keluar dengan kawan kawan -- rase bersalah pulak kan tak keluar -- REZEKI kot :) pada 4/11/2012 dia ajak aku karoke , aku malu and tergedik gedik , aku cakap aku tak pandai nyanyi semua .. balik dari karoke aku terus balik rumah -- perasaan aku macam suke dekat die -- tapi memang aku suke die .. malam tuh die mesej aku , die ajak COUPLE pulak .. aku malu , aku macam tak nak terima sebab aku takot dipermainkan .. aku cakap dengan die " saya takot awak curang " ..dia pun cakap "ehh tak lah saya setia . saya takda awex lagi ..lagi pun dari saya f4 saya single , nak jugak rase kasih sayng " .. aku pun rase macam nak jugak terima die -- sebab aku pun dah mula suke die -- nakk tau aku jawab ape " yea terima " HAHA ..Malu gile time uh ..HAA dah COUPLE -- jadi pasangan paling sweet sekali -- kalau kite berdua gaduh mesti dua dua nangis --

  mesti salah seorang akan mintak maap .. haha kelakar jea time uh -- kite selalu dating dekat KAFE , mak n ayah aku tengok jea kite BERDUA ,waklettt sudah ..dia setia dengan aku -- mak die tahu aku dengan die , mak dia tak suke sebab time tuh dia letak gambar aku dengan dia tapi aku tak pakai tudung , akak dia pun tak suka .. balik rumah dia kena marah , tapi die pertahan kan aku .. dia mara akak dia balik -- tapi emmang betula akk dia cakap kan--tapi aku jea macam bangang sikit , tak caya die -- aku asyik jeles tak tentu pasal .. kalau kite orang ada problem kami cite bersama , luahkan same same ..ROMANTIK tak .. dia kata dia akan jaga aku , kahwin dengan aku , die tak kan lepas kan aku .. ROMANTIK doe die macam orang dah berkahwin kan ..HHAA..dia manje gile dengan aku .. aku sayang sangat dengan die .. aku percaya die .. TAPI ITU SEMUA DULU --> sekarang dia tak macam dulu , sejak gaduh .. sejak banyak kali aku mintax CLASH dengan die ..aku tahu aku salah -- tapi aku tetap sayang die mintak maap dengan die .. Tapi dia macam dah tak sayang aku -- dia layan Ex dia lagi -- dia pernah buat aku mara sampai kteorang clash , jadi kawan biasa -- and then esok tuh dia mintak couple balik ..sebab aku cakap dengan dia " saya nak awak bie , saya taknak jauh dengan awak sayang , plisss " , memang maruah aku time tuh jatuh gile an , tak pernah kot sayang orang gile2 macam tuh ... tapi die jarang mesej aku --

 menangis pun takde dah weyhh --citer masalah pun dah tak .. memang sumpah aku kecewa dengan die , macam aku rase aku tak penting dalam hidup dia dah ..kalau aku tak lame dengan die , biar kisah aku jadi KENANGAN TERINDAH dengan die ..aku sayang die sangat sangat macam mana aku sayang family aku macam tuh lah aku sayang die .. dia tak weyhh , aku tau dia x .. mungkin dia mara sangat dengan perangai aku yang bodoh uh , selalu buat keputusan terburu2 .. AKU NAK DIA DARI HIDUP AKU SETIA HUJUNG NYAWA HAMIZI AZRAF -- aku tak pernah nak lepaskan kau , aku just niat nak uji kau ..memang tak terlintas weyhh nak lepas kan kau ..aku sayang kau gile babi ... aku NAK KAU YANG DULU --aku tak nak kau yang sekarang -- aku dah penat weyhh nangis --kawan aku selalu tanye aku dengan kau macam mane -- aku just cakap "OKAY JEA " ..PADAHAL ADA MAsalah ..aku nak kau ada aku seorang -- sayang aku seorang--rindu aku seorang --aku tak nak orang lain dari hidup kau --memang family FIRST --memang penting family itu --aku nombor dua untuk kau az..aku tak nak kau berubah --aku sayang kau tolong jangan buat aku macam nie --aku nak spm dah , aku tak nak menangis selalu ..aku tak nak kau selalu dendam dengan aku -- aku setia dengan kau sayang --aku takde orang lain ..tapi sumpah aku jeles tengok kau dengan ex kau CAHAYA NURUL ..kisah lame berputik semula .. aku nak manje dengan kau , nak kongsi masalah dengan kau --bukan orang lain az -- takde sape paham aku selain kau ..kau lah teman aku selama nie ..kau paling AKU CINTAI --bukan orang lain -- tolong jadi seperti dulu az..aku tau kau nak stdy --aku pun nak stdy ..aku pun nak belaja ..kau nasihat aku --aku dengar cakap kau , aku berubah semua sebab kau , tapi kau tak pernah pikir kan ..

aku dah lame sabar dengan kau ..aku pernah cakap kalau kau ada orang lain btw aku , jangan buat aku macam nie ;; aku akan lepaskan kau cara baik az..plissss..aku sayang kau .. aku sayang kau .. mak aku banyak kali amik fon , tapi aku usaha mintax budak2 nie fon untuk mesej kau ,, aku cari jugak tau .. mak aku sorok fon , banyak kali aku jumpe , aku amik terus mesej kau .. tapi kau --pehhhh hanya ALLAH sahaja yang tahu bagaimana perasaan aku sekarang .. kau tak sayang aku takpe --mane janji manis kau az ..penat dah az nak gaduh dengan kau --hanya seorang jea kawan kau yang tahu ape masalah aku dengan kau ..aku selalu btw die == dia pun tahu macam mane aku sayang kau az .. selamat tinggal --SALAM AKHIR AZ ..NURSYUHADA SAYANG AWAK , DIA TAKAN LEPASKAN AWAK WALAU BAGAIMANA PUN DIA SABAR DENGAN AWAK , BAGAIMANA SAKITNYE HATI DIE KEPADA AWAK .. DAI TETAP TUNGGU AWAK AND SAYANG AWAK HAMIZI AZRAF ---iloveyousomuch , imissyousomuch--ineedyouhamizi azrah NUR SYUHADA LOVE HAMIZI AZRAF

Terima Kasih Daun Keladi [: